Kuala Lumpur

7 februari 2011 - Kuala Lumpur, Maleisië

Via Beuningen en Gennep op zondagmorgen 6 februari naar Amsterdam met Luc aan het stuur voor de vlucht van Amsterdam naar Kuala Lumpur. Op Schiphol hebben we kennis gemaakt met de Djosergroep. 18 van de 20 deelnemers vertrokken vanuit Amsterdam. De laatste twee voegen zich in Auckland bij de groep. Na een goede vlucht met Malasya Airlines(MH017) zijn we na bijna 11.000 kilometer geland op KLIA, Kuala Lumpur Airport om zes uur plaatseljike tijd in de morgen. Met twee busjes zijn we naar het Empress Hotel * Sepang gereden. Na een kleine drie kwartier zijn we, na een korte opfrisbeurt, dan meteen maar begonnen aan een Kuala Lumpur City Tour van ruim vier uur. De fleurig bloeiende bloemen gaven ons meteen al een zomergevoel tussen de wuivende palmbomen. De Petronas Twin Towers, het Nationaal Monument, het Batikatelier en natuurlijk de chocoladefabriek en de vele flats vulden het geheel aan. Terug in het hotel even gegeten en gerust want om 19.00 uur worden we weer opgehaald bij het hotel en om 21.30 uur vliegen we door naar Auckland in Nieuw-Zeeland.

1. Annemieke:
    7 februari 2011
    Leuk te horen dat jullie goed zijn aangekomen !
    We houden jullie in de gaten, goede vervolgreis
    Annemieke
  2. linda nijman:
    7 februari 2011
    Fijn te horen dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Ik hoop dat jullie ook genoten hebben van de goede service van Malaysia Airlines. Toch maar een City Tour gedaan, het is de moeite waard.
    Nog een goede vlucht naar Auckland.
  3. jan en josé van den broek:
    7 februari 2011
    jan en josé wat leuk dat wij al een bericht van jullie hebben ontvangen we zijn blij dat alles
    goed is verlopen geniet er samen maar van het is
    jullie van harte gegund wij wachten weer op het
    volgende nog bedankt heel leuk
    groetjes adrie en joke
  4. naantje en geert:
    9 februari 2011
    fijn te zien dat het leuk en voorspoedig verloopt groetjes NAANTJE en GEERT
  5. L Goorden:
    9 februari 2011
    Leuk om iets te horen van jullie,veel genoegen met uw mooie reis. Groetjes uit Schijf Wis
  6. louis en adrie:
    11 februari 2011
    het is leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    fijn dat de heenreis goed verlopen is.
    geniet maar verder.
    gr.louis en adrie
  7. Jos Van den Bergh:
    12 februari 2011
    Eindelijk wat van ons ! Al een hele mooie week beleefd volgens dat wij kunnen lezen . Nu nog 2 weken van dezelfde schoonheid, maar dan anders . Jos geneest stilaan en donderdag ben ik aan de beurt .Aan ons hoef je niet te denken , geniet maar en wij kijken elke dag uit naar nieuws uit Nieuw-Zeeland ! Groetjes Jos en Lea XX