Een aantal dagen achter elkaar.

28 februari 2011 - Dunedin, Nieuw-Zeeland

In plaats van Christchurch, Duniden bezocht en daar met een cruise een bezoek gebracht aan een kolonie albatrossen en zeerobben. Slechts een pinguin gezien.
Zondagmorgen weer op tijd op een lange reis van Duniden naar Christchurch te maken, ongeveer 400 km. In Christchurch hebben we afscheid genomen van 4 medereizigers en zijn wij naar de luchthaven van Christchurch te rijden en een binnenlandse vlucht naar Auckland te maken waar we gisterenavond om 22.00 uur aankwamen...daarna nog wat gegeten en een biertje gedronken aan de haven.  Vandaag, maandag, shoppen en de stad nog wat verkennen. Vanavond nemen we afscheid om morgenvroeg het hotel te verlaten en dan van Auckland naar Kuala Lumpur te vliegen en dan na een kleine vier uur wachten doorvliegen naar Amsterdam, waar we woensdagmorgen om 8.00 's morgens landen.

1. linda nijman:
    Hallo Jan & Jose

Een goede terugreis en tot horens.
  2. Luc:
    28 februari 2011
    Jan & Jose, goede terugreis gewenst, geniet in vliegtuig nog maar na van alle opgedane impressies, want als je het zo volgt via blog is het een hele mooie ervaring geweest ! Luc
  3. Christianne:
    28 februari 2011
    Gaat toch snel he, als er zveel te zien en te beleven valt. Hele goeie terugreis!