Donderdag 24 -02 Dag 20.

24 februari 2011 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Queenstown - Te Anau, vertrokken om 9.30 uur en opgestaan om kwart voor 8. Na enkele tussenstops waren we rond twee uur in Re Anau, waar we kaartjes gekocht hebben voor de glimwormen in de grotten en voor misschien wel de mooiste tocht tijdens deze reis naar Milford Sound.

Het programma is i.v.m. Christchurch definitief aangepast:
26-02: Van Te Anau naar Dunedin.
27-02: Met de bus van Dunedin naar het vliegveld van Christchurch om in de namiddag naar Auckland te vliegen. De vlieghaven is wel open.
28-02: Extra dag doorbrengen in Auckland i.p.v. Christchurch.

1. Frits van den Boogaard:
    Beste Jan en José,

Tjonge, de foto's worden steeds mooier! Dat ziet er rustig en vredig uit allemaal. Een behoorljk contrast met de situatie in Christchurch. Ook anders dan de dinsdag ochtend dat ik jullie heel vroeg probeerde te bellen en sms-en(8 tot 10 keer)en geen contact kreeg. Had niet gelezen dat je telefoon in het water was gevallen Jan. Luc gaf al snel (om uur of 7) goede berichten door.

Geniet maar verder!

groet,

Frits
  2. Stan Van Loon:
    25 februari 2011
    't Ziet er allemaal prachtig uit. Bedankt voor de kaart.
    In ons programma is ook een wijziging : i.p.v. Caïro blijft het gewoon Vossenbos !
    Groetjes.
  3. adrie mertens:
    25 februari 2011
    hoi jan en josé we lezen dat alles naar wens verloopt
    en dat het wat gewijzigd is maar dat jullie nog mooie
    dingen gaan bekijken geniet er van want het einde komt weer zo hé wat is dat snel gegaan nog een goede reis groetjes adrie en joke
  4. Jack Bogers:
    27 februari 2011
    Het zit er helaas voor jullie weer bijna op.
    Tijd vliegt voorbij he.
    Nog veel plezier de laatste dagen, en thuiskomen is toch ook altijd weer leuk.

groetjes,
    Jack en Miranda