Queenstown - februari

23 februari 2011 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Toch jullie weer even bijpraten. Uiteraard is het gesprek van de dag en ook ook op alle televisiezenders hier de aardbeving in Christchurch. Heel veel mensen die we in Queenstown spreken hebben of familie of kennissen in Christchurch.
Het is duidelijk dat voor onze reis Christchurch uit het programma geschrapt gaat worden. Volgens de laatste berichten is het hotel waar we zouden verblijven (een verdieping) het enige gebouw dat op dat kruispunt vlakbij het centrum nog overeind staat maar ook vanwege de nodtoestand mogen zeker toeristen niet meer naar Christchurch komen en zoals het er nu naar uit ziet zullen wij ons laatste gedeelte van de reis doorbrengen in Dunedin en ook van daaruit naar Aucklan vliegen om zo Nieuw-Zeeland te verlaten. Hier in Queenstown gaat het gewone leven en ook de toeristische activiteiten gewoon door. Op het kaartje zal ik de voorlopige wijzigingen ook doorvoeren zodat jullie alles kunnen volgen....met ons gaat alles goed en we rusten nu even uit van de activiteiten van deze morgen en middag en vanaovn bezoeken we Queenstown om morgenvroeg om 9.30 uur te vrtekken naar Te Anau.

1. naantje en geert:
    23 februari 2011
    Jan enJose we hebben net de mooie dia serie bekeken geweldig fijn dat bijjulie alles goed gaat het geeft wel inpect zo n aardbeving.groetjes Naantje en Geert
  2. adrie mertens:
    23 februari 2011
    jan en josé fijn om te horen dat het met jullie goed
    gaat we volgen alles nog een fijne reis groetjes adrie en joke