Donderdag 17 februari

17 februari 2011 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Napier - Wellington. Het was vanmorgen weer vroeg op staan: 6.15 uur omdat we ruim 300 km. af moeten leggen naarde hoofdstad van Nieuw-Zeeland. We begonnen met regen maar lateroverwon de zon en kwamenwe rond klokvan een uur aan in Wellington. Het kabelbaantje moet iedereen gedaan hebben in Wellington en zo kwamen we in de schitterende Botanische tuinen terecht...lekker genoten van de felle zomerse kleuren en prachtige planten. Natuurlijk stond lekker eten met een aantal mensen weer op het programma...om de 1400 km. die we afgelegd hebben op het Noordereiland. Morgen, vrijdag verlaten we het Noordereiland en gaan we met de ferry naar het Zuidereiland en kijken we uit naar de belevenissen op het Zuidereiland waar we kennis gaan maken met het Abel Tasman Park, de gletsjers en nog later willen we een van de mooiste treinreizen van de wereld gaan maken. Al met al vallen we van de ene verbazing in de andere en het is maar goed dat we jullie af en toe wat kunnen vertellen zodat we zelf ook nog weten wat we allemaal beleefd hebben..want het gaat wel snel.

1. Christianne:
    17 februari 2011
    Zo vroeg uit bed en dat in jullie vakantie. Maar zo ik merk is het vast de moeite waard!
    groetjes, christianne