Dag 15. Zaterdag. 19-02-2011

19 februari 2011

Abel Tasmanpark. Weer vroeg op om 6.15 uur en om 10.00 uur met de catamaran langs het Abel Tasmanpark en over de Tasmanzee. Bij de heenreis kregen we op een strandje een lunch en daarna weer verder zeilen.

Onderweg hebben we robben gezien lekker luieren op de rotsen. Op het Zuidereiland zien we veel druivenvelden. Flinke wind was nodig om wat kleren te drogen die nat geworden waren alsmede de mobiele telefoo. Daarom in geval van nodig: het mobiele nummer van Jose gebruiken. Op het Zuidereiland hebben we weer een nieuwe bus met chauffeur gekregen en 's avonds weer lekker gegeten. Zondag staan we weer om 7.15 uur op.

1. Luc:
    20 februari 2011
    opa & oma, terwijl jullie je al varende vermaken, hebben wij gevoetbald. Marijn 1-4 winst uit bij StHubert E1 (altijd lastig), Theun 0-2 verlies thuis tegen StHubert F1 (hij is groot en ik is klein, dat is niet eerlijk) en Hugo (laatste keer in zaal) 1x winst & 2x verlies :-)
  2. Frits van den Boogaard:
    20 februari 2011
    Beste Jan en José,

In Beuningen gaat alles goed. Kinderen zijn volop aan het sporten en vallen zondagavond, moe en ogenschijnlijk voldaan, vroeg in slaap. Annemieke traint voor de Marikenloop, Frits voor de Venloop. Het gaat steeds beter; iedereen voelt zich fit. Voor volgende week zondag hebben Sam en Frits kaartjes voor PSV - Ajax; de wedstrijd van het jaar?

Zo te zien vermaken jullie je prima. Wat een schitterende foto's! Veel plezier, goeie reis

knuffel van alle vijf.